Els verd-i-negres trenquen una ratxa de tres derrotes seguides
La Penya aconsegueix un triomf importantíssim a la pista del Lleida (81-86) per seguir en pas ferm a la lluita cap els desitjats playoff pel títol. Una altra gran notícia és que Ante Tomic com a jugador estranger de la Penya, en números de partits, a Corny Thompson (172). Tomic ja és una llegenda del club i sembla ser que ho serà, com a mínim, una temporada més.
Els de Dani Miret van sortir molt endollats al matx, conscient de la importància que requeria el parit, i que una victòria, serviria per encarar millor el tram final de lliga per certificar l’accés a playoff. Amb Ante Tomic com a referent, la Penya va agafar una bona renda, però el Lleida i el seva espectacular afició per remar per acabar +4 (22-18) al final del primer període. Igualtat i intercanvi de cistelles al segon quart, i amb un bon Hanga, la Penya va aconseguir capgirar el resultat i marxar per davant a l’electrònic, i dominar el resultat fins al final. Els verd-i-negres van estar regular, amb un Tomic imperial que té números de MVP, aconseguit una victòria de mèrit per continuar a la sisena plaça amb 14 victòries i 10 derrotes.
Setmana que ve, dia històric pel club amb els 95 anys d’història, rebent el Barça (diumenge 18:30h), que es cinquè amb el mateix balanç i, de moment, la Penya li té l’average. Partit on s’espera un sold out a l’Olímpic.