Abans de debutar dijous contra València, l’equip verd-i-negre jugarà avui un partit de lliga a la pista de l’UE Mataró (18:30h).
L’equip entrenant per Xavi Orois forma part del grup D, amb València Basket (gran favorit), Gernika i Ensino. La Penya intentarà competir al màxim davant de planters molt poderosos i amb gran qualitat, com el València Basket, el Movistar Estudiantes o el Gran Canària.
La VIII Minicopa de la LF Endesa reunirà a Saragossa a algunes de les jugadores més talentoses de la seva generació per a la disputa d’un títol que transcorrerà en paral·lel al gran torneig coper i que tindrà la seva final sobre la pista del Pavelló Príncep Felip diumenge que ve 23 de març. Abans, entre els dies 20 i 22, els participants disputaran tant les eliminatòries prèvies com la pròpia Fase de Grups.