Montigalà celebra el Dia del Pare amb grans premis i tallers

    0
    26

    El centre comercial habilitarà diverses promocions i sortejos amb els quals es podran guanyar regals i diners en compres

    El centre comercial Montigalà es prepara per a un dels moments més especials del mes de març. Amb l’arribada del Dia del Pare, l’espai badaloní llança diferents promocions i sortejos en els quals es poden guanyar grans premis, així com diversos tallers.

    Com ja és habitual, i per fer més especial el Dia del Pare, Montigalà habilitarà una promoció a la seva web que estarà disponible fins al 19 de març, que porta per títol ‘A quin personatge de pel·lícula s’assembla el teu pare?’ Participar-hi és senzill, ja que cal omplir el formulari disponible, respondre un test fàcil sobre la personalitat del seu pare i entrarà directament en el sorteig de 300 euros en compres per gastar a l’hipermercat Carrefour.

    Per si no fos prou, del 15 al 19 de març, Montigalà habilitarà a la seva pàgina web un sorteig en el qual els participants podran escollir entre quatre premis per regalar a pare: Val de compra de 100 euros a Kiabi, targeta regal de 100 euros a Deichmann, rellotge Timeroad, o unes sabatilles esportives Adidas, Nike o Skechers.

    D’altra banda, del 15 de març al 13 d’abril, el centre posa en marxa l’acció ‘Primavera de Regals’, en la qual es sortejaran, a través de la seva web, més de 60 premis per presentar tiquets de compra amb un import igual o superior a 40 euros. Els premis consisteixen en tres carretons de la compra a Carrefour valorats en 100 euros, així com targetes regal per gastar en diferents establiments de l’espai badaloní.

    Tallers

    A més, el centre comercial Montigalà posa en marxa els dies 14 i 15 de març uns originals tallers pel Dia del Pare en els quals els infants podran crear els seus propis regals per als seus pares mitjançant manualitats: Pisa-corbatins personalitzats, posagots creatius, retrats especials, senyals per al cotxe, avionetes, caixes, cotxes de curses amb tubs, i targetes i garlandes úniques. Per participar-hi només serà necessari inscriure’s a la web. L’horari dels tallers és de 17 a 20 hores.

    FER UN COMENTARI

    Si us plau introdueix el teu comentari!
    Si us plau introdueix el teu nom aquí